Kaupallistaminen
Kaupallinen menestys edellyttää älykkäitä valintoja ja tinkimätöntä tehokkuutta. On löydettävä olennainen – ja panostettava kaikki siihen. Asiakkaiden tarpeet on ymmärrettävä aidosti: ei arvaten tai olettaen, vaan dataan perehtyen.
Me autamme yritystäsi kaupallisen menestyksen luomisessa. Palvelemme kokonaisvaltaisesti aina kaupallisesta strategiasta jatkuvaan kasvumarkkinointiin. Tunnistamme, löydämme ja sitoutamme oikeat kohderyhmät. Kehitämme tarjoomaa, kanavia ja kyvykkyyksiä. Ja tarjoamme ainutlaatuisen yhdistelmän liiketoiminta-, ihmis-, data- ja teknologiaymmärrystä – luovuudella viimeisteltynä.
Autamme asiakkaitamme seuraavilla osa-alueilla:
Kaupallistaminen
- asiakaslähtöinen tarjooman tuotteistus ja konseptointi
- go-to-market-strategia, monikanavainen kanavastrategia
- kohderyhmien valinta, markkinointistrategian määrittely
- asiakaslähtöinen arvolupausten ja viestihierarkian määrittely
Tulevaisuuden vaatimukset täyttävän organisaation luominen
- tarvittavan muutoksen tunnistaminen ja johtaminen mukaansatempaavasti
- datavetoisen ja ketterän kaupallisen organisaation kehittäminen
- myynnin ja markkinoinnin yhteispelin kehittäminen
- nykyaikaisen markkinoinnin kyvykkyyksien rakentaminen
- markkinoinnin teknologiavalinnat ja niiden täysimääräinen hyödyntäminen
Kasvumarkkinointi
- kasvumarkkinoinnin toteutus monikanavaympäristössä
- markkinointitoimenpiteiden linjaus liiketoimintaan ja brändistrategiaan
- markkinoinnin tehon maksimointi ketterästi, data-ohjautuvasti ja jatkuvasti parantaen.
Marketing Clinic on tuloksekkaan kaupallistamisen kokenut asiantuntija. Siksi me osaamme tarjota menestystä rakentavia ratkaisuja myös sinun yrityksellesi. Jos haluat kuulla niistä lisää, ota epäröimättä yhteyttä.
Tutustu myös Kasvua palveluna yhteistyömalliimme!

Ensure growth by investing your marketing budget efficiently
Should you use your entire budget to generate new customers or invest in lifecycle marketing?

The come-back of loyalty marketing – How to build a loyalty program that works?
What are the key areas that you should focus on when building or renewing your loyalty program?

Winning the digital customer experience with a data-driven approach
DDM strategy should serve the customer throughout the buyer lifecycle from the stages of prospect to advocate and across digital channels.

Metso
Creating superior customer experiences
Ota yhteyttä

Reetta Ruusunen
Advisor
[email protected]
+358 40 715 8332
Jätä yhteydenottopyyntö