Brändi ja lojaliteetti
Massamarkkinoinnin aika on ohi. Kilpailu on globaalia. Tuotekategoriat ja myyntikanavat sulautuvat yhteen, ja kuluttajien käyttäytymistä on lähes mahdoton ennakoida.
Alati muuttuva markkina asettaa tiukat vaatimukset brändeille. Menestyäkseen brändin on oltava merkityksellisesti erilainen. Brändin on kiteytettävä asiakkailleen tuottamansa arvo. Brändin on myös oltava aito ja ajan mittaan kehittyvä.
Meille brändit merkitsevät tapaa luoda kestävää kilpailuetua ja kasvattaa asiakkaidemme liiketoiminnan arvoa. Yhdistämme vankkaa liiketoimintaosaamista, syvällistä inhimillisen elämän ymmärrystä ja tavoitteellista luovaa osaamista vaikuttaviksi kokonaisuuksiksi.
Autamme sinua seuraavilla osa-alueilla:
- Brändipositiointi ja brändistrategian luominen
- Brändiportfoliostrategian luominen
- Brändimarkkinointi ja marcom-konseptien kehittäminen
- Asiakaskokemusstrategian ja asiakaspalvelumallien luominen
- Bränditutkimukset ja -seuranta
- Lojaliteettiohjelmien suunnittelu ja jatkuva lojaliteetin kasvattaminen
Marketing Clinic on menestyksellisten brändi-, lojaliteetti- ja marcom-strategioiden kokenut asiantuntija. Siksi me pystymme tarjoamaan tuoreita kasvumahdollisuuksia myös sinun yrityksellesi. Jos haluat kuulla niistä lisää, ota epäröimättä yhteyttä.

Puhutaan yhdessä bisnestä
Markkinoinnin strategia pohjautuu liiketoimintastrategiaan ja ottaa kantaa siihen, mitä markkinoinnissa pitää tehdä, jotta yritys pääsee asettamiinsa strategisiin tavoitteisiin.

Kalevala
Accelerating growth through brand renewal

Aktia
So the question was what should the Aktia brand be known for and how should it differentiate?

Järvikylä
Terävällä liiketoiminta- ja brändistrategialla lisäarvoa vihertuotteisiin
Ota yhteyttä

Alexandra Pimenoff
Manager
[email protected]
+358 40 548 9877
Jätä yhteydenottopyyntö