Me tarjoamme sinulle tarvittavat kaupalliset kyvykkyydet, strategiasta toimintaan
Menestyvä yritys on kuin orkesteri, joka soittaa tarttuvaa sävelmää samaan tahtiin. Orkesteri, jota yleisö haluaa kuulla, maksoi mitä maksoi. Orkesteri, joka ymmärtää, mihin kannattaa keskittyä ja tekee valintoja tämän mukaisesti. Nuo valinnat ja toimet johtavat kaupalliseen menestykseen. Meidän tehtävämme on auttaa yrityksiä tarttuvan sävelmän luonnissa ja orkesterin paremmassa soinnissa.
Kaupallinen menestys muodostuu kahdesta tekijästä: valintojen tekemisestä ja valitun suunnan mukaisesta maksimaalisesta kaupallisesta suorituskyvystä. Kaupallinen suorituskyky syntyy myynnin, markkinoinnin, tuotekehityksen, liiketoiminnan kehityksen ja johtamisen yhteispelistä. Kasvukyky edellyttää siis kirkasta strategiaa ja tehokasta toimintaa.
Marketing Clinic on pioneerina vienyt markkinointia kulmahuoneisiin. Nyt me haluamme nostaa yritysten kaupallista kyvykkyyttä seuraavalle tasolle. Me haluamme auttaa pohjoismaisia yrityksiä, yksilöitä ja yhteiskuntaa kasvamaan. Tähän tarpeeseen olemme kehittäneet uuden palvelukonseptin₋kasvukykyä palveluna.
Kasvukykyä palveluna on suunniteltu erityisesti yrityksille, joilla on:
- Tunnistettu resurssi- tai osaamisvaje kaupallisella alueella (esim. kaupallista- tai markkinointijohtajaa ei ole)
- Kunnianhimoinen kasvutavoite
- Haasteita kasvutavoitteen saavuttamisessa (esim. uusasiakashankinta)
Kasvukykyä palveluna eroaa tyypillisestä konsultointipalvelusta seuraavasti:
- Haluamme olla osa tiimiäsi, emme vain projektimainen palveluntarjoaja
- Haluamme olla osa kasvupolkuasi – toimitamme tuloksia, emme vain powerpoint-esityksiä
- Tarjoamme käyttöösi laajan osaajajoukon, jota osallistetaan tarpeen mukaan – sinulla on yksi nimetty kontaktihenkilö, joka varmistaa, että palvelu toteuttaa yhdessä sovitut tavoitteet
- Haastamme ajatteluasi ja tekemistäsi uudelle tasolle – olemme tukenasi niin kauan kuin on tarve ja skaalaamme palvelun alas, kun et enää tarvitse meitä
Kasvukykyä palveluna -konseptiin sisältyy läpivalaisu, jossa arvioimme yrityksenne kaupallisten kyvykkyyksien nykytilan ja tunnistamme keskeiset kehityskohteet kaupallisen menestyksen saavuttamiseksi. Tämän jälkeen autamme yritystäsi tarvittavilla osa-alueilla. Näitä voivat olla esim. strategian kirkastus, tuotteistaminen, brändin kehittäminen, tunnettuuden luonti ja asiakashankinta.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää!